کودک بی خانمان کنار خیابان!
نمیدونم! چی بگم!
چکار براتون بکنم!
آیا من هم مانند سایر انسان ها در وضعیت تو مقصرم؟
آیا بایستی اندک رفاهی را که دارم با تو تقسیم میکردم؟
باز هم بدون اینکه بتونم برات کاری انجام بدم از کنارت می گذرم!
شاید تو امثال تو برای من و امثال من عادی شدید!
اما مطمئنم اون خدای که تو را خلق کرده به شدت از این وضعیت خشمگین هست!
ما بعنوان بشر بازنده هستیم! قرار نشد یکی کاخ نشین باشد و یکی کوخ نشین!
خدا گفتاین کره زمین با این نعمات فراوان برای شما!
فقط از ما خواست: آدم باشید! بر اساس فطرت تان! اما نبودیم!
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم دی ۱۳۹۷ ساعت 9:35 توسط رحمانی
|
*هان ای بهشت خاطره