سعيد احمدي، فرهنگی پاوه ای عنوان برتر جشنواره تجربیات برتر کشوری را کسب کرد

 

 


سرویس کرمانشاه- «سعید احمدی» فرهنگی پاوه ای عنوان برتر جشنواره تجربیات برتر کشوری توسط را کسب کرد.
 

 به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید احمدی از فرهنگیان شهرستان پاوه در جشنواره سالانه تجربیات برتر کشور توانست رتبه برتر را کسب نماید.
این جشنواره هر ساله با طرح تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی و با هدف شناسایی و کار بست الگوهای موفق ارزشیابی و همچنین توسعه، تقویت دانش و توانمندی عمومی معلمان و مدیران در زمینه های الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در سطوح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.
بر اساس این گزارش در سال گذشته جشنواره تجربیات برتر در سطح مدارس استان همانند دیگر استان ها برگزار شد که بعد از انتخاب افراد برتر در منطقه و معرفی به استان، سعید احمدی به عنوان نفر برتر در این جشنواره به مرحله کشوری راه یافت و طرح وی در سطح کشور نیز به عنوان طرح برتر انتخاب گردید و مورد تشویق وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت. 
 اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در طی مراسمی باحضور سلیمان محبی مدیرکل آموزش و پرورش با اهدا لوح سپاس از زحمات سعید احمدی تقدیر و قدردانی نمود. 
گزیده ای از افتخارات کسب شده، تألیفات و فعالیت های علمی پژوهشی سعید احمدی در حوزه تعلیم و تربیت شامل؛ رتبه برتر کشوری جشنواره‌ی تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی1395-1394، دارنده رتبه اول اولین جشنواره‌ی تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی استان کرمانشاه سال تحصیلی1393-1392،  رتبه اول دومین جشنواره‌ی تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی استان کرمانشاه سال تحصیلی1394-1393،  پژوهشگر برتر فرهنگی استان کرمانشاه سال تحصیلی1393- 1392، پژوهشگر برتر فرهنگی استان کرمانشاه سال تحصیلی1394-1393،  پژوهنده‌ی برتر آموزش و پرورش استان کرمانشاه سال تحصیلی1390- 1389، طراح برتر جشنواره‌ی تجارب و نوآوری های انجمن اولیا و مربیان استان کرمانشاه سال تحصیلی1390-1389، رتبه اول مسابقه کتابخوانی دبیران زبان و ادبیات فارسی متوسطه استان کرمانشاه سال تحصیلی1386-1385،  همکار مجری طرح « شناسایی و ریشه‌یابی عوامل باز دارنده‌ی آموزش و پرورش(تکرار پایه) دانش آموزان دوره‌ی ابتدایی استان کرمانشاه» سال تحصیلی93-92 ، رتبه سوم جشنواره‌ی الگوهای برتر تدریس دوره راهنمایی تحصیلی استان کرمانشاه سال تحصیلی1381-1380 ، دارنده رتبه‌ ممتاز و مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی می باشد.
از  تآلیفات و ویراستاری ایشان نیز می توان به تجلی اشعار حافظ در ادبیات کردی( تضمین شاعران کرد از حافظ)، موفقیت تحصیلی و انگیزه پیشرفت، اصول گزارش نویسی و مکاتبات اداری، هیجان و شخصیت( مفاهیم و رویکردها)،  آزمون‌های روان‌شناختی، تعارضات زناشویی ، و همچنین ویراستار ادبی کتابهای؛ نیازسنجی و طراحی آموزشی(کلیات و مفاهیم)، سوء رفتار سازمانی، ویراستار انتشارات کتب دانشگاهی هوشمند تدبیر تهران، ویراستار انتشارات رازنهان تهران، ویراستار انتشارات بین المللی گیوا تهران مقالات پژوهشی نام برد.
از دیگر افتخارات وی عضویت در کمیته های علمی و داوران و ارایه بیش از 60 مقاله علمی، پژوهشی در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی ثبت شده در باشگاه پژوهشگران ایران، عضویت در کمیته علمی و داوران بیش از 30 همایش داخلی، داور برتر و دریافت دریافت لوح سپاس از طرف دبیرعلمی کنفرانس بین المللی یافته‌های نوین پژوهشی در علوم مهندسی و فناوری، دریافت لوح سپاس از طرف رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی و رئیس همایش (حجه الاسلام سید محمود مرتضویی هشترودی) به مناسبت عضو کمیته علمی همایشهای برگزار شده توسط آن مرکز، دریافت لوح سپاس از طرف رئیس انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین و دبیر کل همایش (جناب آقای دکتر غلام رضا سبزقبایی) به مناسبت عضویت در کمیته علمی و هیئت داوران همایش های مختلف برگزار شده توسط آن انجمن، دریافت لوح سپاس از طرف رئیس مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار (جناب آقای دکتر مسلم مؤمنی اصل) به مناسبت عضویت در کمیته علمی و هیئت داوران همایش های مختلف برگزار شده توسط آن انجمن، عضو هیئت علمی افتخاری گروه ادبیات و زبان‌شناسی جامعه بین المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی(ISCDBU)، عضو هیئت علمی افتخاری گروه آموزش جامعه بین المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی(ISCDBU)، عضو هیئت علمی افتخاری گروه علوم سیاسی جامعه بین المللی توسعه ارتباطات بین دانشگاهی(ISCDBU)، عضو هیئت علمی افتخاری مؤسسه سفیران فرهنگی مبین بوشهر(پایگاه علم و فرهنگ در افق1404)، عضو هیئت علمی افتخاری مؤسسه فرازاندیشان دانش بین الملل مشهد می باشد.
علاوه بر این احمدی به عنوان مدرس مدعو دانشگاه پیام نور واحد پاوه، مدرس مدعو دانشگاه علمی کاربردی پاوه، دبیرآموزش و پرورش پاوه،  مدرس دوره‌های پژوهش استانی (ضمن خدمت فرهنگیان) آموزش و پرورش کرمانشاه و  عضو شورای نظارت بر نامگذاری اماکن شهرستان پاوه مشغول فعالیت است.

اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی آغاز شد

 

جامعه > پلیس - رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی از آغاز اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق ( مربوط به جرایم تا پایان سال 94) خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ احمد کرمی افزود: بر اساس تبصره 20 قانون بودجه 95 مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال 94 اقدام کنند، دو برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

وی افزود: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده، مالکان وسایل نقلیه تا پایان آذرماه سال 95 اگر جرایم معوق رانندگی مرتبط به پایان سال 94 را پرداخت کنند، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه دو برابری، اصل مبلغ را بپردازند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با تاکید بر این که این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، گفت: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی از اول دی ماه مجددا جریمه دو برابری برای آنها اعمال می‌شود.

وی گفت: رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به راهنمایی و رانندگی ندارند و این تسهیلات به طور متمرکز در سامانه اجرائیات پلیس راهور اجرایی شده است و بر این اساس مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020، مراجعه به مراکز پلیس +10 یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: همچنان تسهیلات پرداخت موردی قبوض جرایم رانندگی در سامانه راهور 120 مهیا است و رانندگان می‌توانند به صورت یکجا و یا موردی نسبت به پرداخت قبوض جرایم رانندگی اقدام کنند.

کرمی در خصوص امکان اعتراض به جرایم سال 94 گفت: همچنان رانندگان پس از دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود در صورتی که به جرایم ثبت شده اعتراض دارند می‌توانند از طریق پلیس + 10 یا هیات‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی به جرایم رانندگی خود با ارایه مستندات اعتراض کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در عین حال تاکید کرد: برابر آمارهای موجود 98 درصد اعتراضات به قبوض جرایم رانندگی درخواست بخشودگی است و پلیس راهور تلاش کرده است تا اشتباهات در ثبت جرایم رانندگی را به حداقل ممکن برساند.

برابر ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، متخلف موظف است ظرف مدت شصت روز از تاریخ مندرج در قبض جریمه یا تاریخ ابلاغ شده در قبض جریمه‌ای که به اطلاع او می‌رسد جریمه را به حسابی که از طرف خزانه داری کل تعیین و اعلام می‌شود پرداخت و رسید دریافت نماید یا مراتب اعتراض خود را ظرف مدت مذکور با ذکر دلایل به اداره اجرائیات راهنمایی و رانندگی تسلیم کنند.

اداره مذکور موظف است حداکثر ظرف بیست و چهار ساعت پس از وصول اعتراض بررسی لازم را انجام داده و در صورت غیر موجه دانستن اعتراض مراتب را به معترض ابلاغ نماید، در صورت اصرار معترض، اداره اجرائیات موضوع را جهت رسیدگی به واحد رسیدگی به اعتراضات ناشی از تخلفات رانندگی ارسال می‌ کنند.

در صورتی که متخلف در مهلت قانونی مذکور اعتراض خود را تسلیم نکنند یا ظرف بیست روز پس از ابلاغ رأی واحد جریمه را پرداخت ننماید، موظف است جریمه را به مأخذ دوبرابر مبلغ مندرج در قبض جریمه بپردازد.

ر‍ژيم غدايي صحيح در ماه رمضان

مریم کلانتری اظهار کرد: مصرف پروتئین‌ها از جمله مرغ، ماهی و گوشت در ماه مبارک رمضان به روزه‌داران توصیه می‌شود.وی خاطرنشان کرد: البته روزه‌داران باید توجه داشته باشند که مصرف به تنهایی این مواد در زمان افطار یا سحر کافی نیست؛ چرا که این غذاها به تنهایی باعث تشنگی آنها می‌شود.کلانتری افزود: بهتر است روزه‌داران در کنار مصرف مواد پروتئینی از سبزیجات، سالاد، آب و حبوبات نیز استفاده کنند تا از یبوست و تشنگی جلوگیری شود.
 
وی با اشاره به ضرورت مصرف سحری برای همه روزه‌داران افزود: مصرف سحری برای همه روزه‌داران ضرورت دارد و سحری باید شامل یک وعده غذای کامل برای هر فرد باشد؛ چرا که در طول روز بدن به پروتئین نیازمند است.این کارشناس تغذیه ادامه داد: بهتر است افراد روزه‌دار یک ساعت زودتر برای سحری بیدار شوند تا معده آنان آمادگی خوردن غذای کامل را داشته باشد و تا نیم ساعت بعد از خوردن غذا هم از خوابیدن پرهیز کنند.
 
وی گفت: استفاده از نمک، غذای شور و ترشیجات در ایام ماه مبارک رمضان مضراست؛ چرا که نمک زیاد باعث افزایش فشار خون و احساس تشنگی می‌شود.وی افزود: افزایش فشار خون باعث کاهش خاصیت ارتجاعی رگ‌های خونی شده و به این ترتیب سدیم بیشتری به همراه مقادیری کلسیم دفع می‌شود که مجموعه این روند خطر ابتلا به پوکی استخوان در روزه‌داران را افزایش می‌دهد.
 
این کارشناس تغذیه همچنین به افراد روزه‌دار توصیه کرد که در زمان افطار هم به جای مصرف زولبیا و بامیه از کشمش و خرما، شیر گرم، نان، پنیر، سبزی و چای شیرین استفاده کنند. کلانتری در پایان گفت: بهتر است افراد هنگام افطار غذاهای بسیار ساده‌ای نظیر آش و سوپ مصرف کنند و بعد از چند ساعت شام بخورند؛ چراکه دستگاه گوارش ابتدا با حجم کمی از غذا آماده فعالیت می‌شود از عطش نیز کاسته می‌شود و بدن با به دست آوردن حالت ثبات، آماده شام می‌شود.