شهر من شهر خوبی هاست، شهر عشق، شهر اعتدال و روشنفکری، شهری با کمترین آمار جرم و جنایت، بالاترین میزان سواد، زیباترین و سرسبزترین و آمارهای رسمی و تمام هموطنانی که راهشان به پاوه افتاده این را گواهی می دهند! پاوه و اورامانات اقیانوسی از پاکی،صداقت، فرهنگ،صفا و صمیمیت است که هیچ لکه ایی نمیتواند از زلال بودن آن بکاهد!